• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 28 آبان 1399
کد مطلب : 116184
+
-

تکلیف کارگران روزمزد و فصلی در این تعطیلات چیست؟

کسانی که تعطیلات گسترده پیش‌بینی کرده‌اند و چاره‌ای هم جز این کار ندارند چه تدبیری برای کارگران روزمزد و فصلی و کسبه‌ای کرده‌اند که اگر تعطیل باشند نانی برای خوردن ندارند؟
اصغری از تهران 

   ما دانش‌آموزان چوپان شده‌ایم
ما دانش‌آموزان روستای سرفیرزو کرمانشاه چوپان شده‌ایم چون اینترنت نداریم. برای تهیه گوشی با همدلی چند خانواده با هم کار می‌کردیم، ولی اینترنت را که نمی‌توانیم با همدلی و مدارا داشته باشیم. آیا اینها را وزیر مخابرات اطلاع دارد؟
نیشورانی از کرمانشاه

  باید فکری برای این همه سرقت وخفت‌گیری کنند
در این شرایط بحرانی اقتصادی آیا توان پلیس کم شده است که این همه خفت‌گیری و سرقت موفق صورت می‌گیرد؟ چرا برخورد نمی‌شود. روز گذشته در هوای روشن دم غروب تلفن همراه دختر جوانم را سر کوچه‌ای در میدان جمهوری زدند و او هاج و واج و شوک زده وارد خانه شد درحالی‌که می‌لرزید و هیچ کاری هم از دستمان برنمی‌آید جز اینکه با بدبختی گوشی دیگری تهیه کنیم که از درس‌هایش جا نماند. پلیس چه می‌کند؟ آیا داشتن ماسک و شیلد دلیل می‌شود که گرفتن دزدها کار سختی باشد؟
مهرادی از میدان جمهوری تهران

   چرا محرومیت از بشاگرد نمی‌رود
سال‌هاست که از محرومیت بشاگرد می‌شنویم و حتی یادم است از نخستین نقاطی بود که توسط جهادگران شناسایی و به آنها کمک‌هایی شد ولی این روند گویا پایان ناپذیر است و معلوم نیست به چه دلیل این شهر از محرومیت خارج نمی‌شود؟ کمک‌ها به مناطق محروم باید به‌گونه‌ای باشد که به سمت توانمندسازی مردم آن منطقه حرکت کند نه اینکه آنها را دائم محتاج کمک نگه دارد.
حبیبی از تبریز

  رسیدگی بسیار کند به پرونده‌های قضایی 
چندی قبل تصادفی جزئی داشتیم که راننده خاطی متواری شد و با توجه به عکسی که گرفته بودیم شکایت کرده و او را پیدا کردیم. از آن زمان 3‌ماه می‌گذرد و تاکنون 6بار به شعبه حل اختلاف و دادگستری مراجعه کردیم و بیشتر از رقم خسارتمان خرج کرده‌ایم و هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم. آیا این روند قوه قضاییه است که اینقدر موضوع را کش بدهند که شاکی پشیمان و خسران زده از شکایتش پشیمان شود؟ آیا چون خسارت اندک بوده حق شکایت و دریافت خسارت برای ما محفوظ نیست؟
فاطمی از تهران 

  بی‌برنامگی بلای جان دانشجویان و خانواده‌های علی‌آباد کتول
دانشگاه آزاد علی‌آبادکتول همانند تعدادی دیگر از دانشگاه‌ها پدر دانشجویان و خانواده هایشان را با بی‌برنامگی درآورده است. تاکنون کارآموزی‌های دانشجویان پیراپزشکی این دانشگاه برگزار نشده و هر بار یک بهانه می‌آورند. درحالی‌که کارآموزی‌های پیراپزشکی ترم قبل برگزار نشده دوباره این ترم کارآموزی ارائه شده است و شهریه هم گرفته می‌شود. شهریه را هم مطابق زمان قبل از کرونا می‌گیرند و به درخواست‌های نمایندگان دانشجویی توجهی نمی‌کنند. کیفیت تدریس آنلاین هم که بماند برای مطلبی دیگر.
ندرلی از علی آباد کتول

   4ماه از وعده پیمانکاران مسکن مهر پردیس گذشت
درحالی‌که قرار بود نواقص برخی واحدهای مسکن مهر پردیس در اسرع وقت برطرف شود با گذشت 4‌ماه وعده‌ای عملی نشده است و مردم ساکن که چاره‌ای جز سکونت نداشته‌اند در میان سیمان و خاک و خرابی ساکن شده‌اند. پروژه‌های فاز 8 نیز که به نام آسایش پارسه شناخته می‌شود بدون آسانسور تحویل مردم شد که بسیار آزاردهنده است که 8طبقه را بدون آسانسور طی کنیم در میان خاک و خاشاک.
خوب بخت از پردیس

   22سال قبل زیرسازی شده هنوز آسفالت نشده
راه ارتباطی روستای ده آسیاب دینور از شهرستان صحنه کرمانشاه ۲۲ سال است که زیرسازی شده ولی هنوز برای آسفالت آن اقدامی صورت نگرفته است.
دلیری از صحنه کرمانشاه 

   پیدا کردن بوی بد تهران اینقدر سخت است
بارها بوی بد تهران درآمده و آرامش شهر و شهروندان را برهم زده است. باور کنید اگر دو تا سگ دست آموز تربیت کرده بودند تاکنون منشأ این بوی بد ده باره پیدا و مشکل حل شده بود اما به‌نظر می‌رسد تلاشی برای حل این مشکل وجود ندارد که هر از چند گاهی دوباره بوی آن بلند می‌شود.
پیری از مهرآباد جنوبی 

  پروژه باران زنجان کم کم به تاریخ می‌پیوندد
پروژه «باران» با 234عضو، 207واحد و 196واحد که دارای مجوز احداث در مرکز شهر زنجان است یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های استان است که با وجود هزینه‌های زیادی که به اعضا تحمیل کرده، هنوز به سرانجام نرسیده است و به‌رغم پیگیری‌های مستمر اعضا به‌دلیل عدم‌همکاری و برخوردهای نادرست اداره تعاون و اتاق تعاون به موارد احتمالی تخلف برخی ارگان‌ها در ادوار مختلف، می‌رود که به یک اثر تاریخی تمام عیار تبدیل شود!مسئولان کی مشکل را حل خواهند کرد؟
مقدم خانی از زنجان

   خفت‌گیری جدید در مهرویلای کرج
در روش جدید خفت‌گیری در کرج یک نفر جلوی ماشین شما می‌پرد که وانمود می‌کند زخمی شده است. بعد که ایستادید لپ تاپ شکسته‌اش و بدن از قبل زخمی‌اش را بهانه می‌کند و داخل ماشین شما می‌نشیند و می‌گوید خسارتش را بدهید تا برود. بعد که شما را دم عابر بانک کشاند پول می‌گیرد و اگر خوش شانس باشید رهایتان می‌کند.
کبیری از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید